Alla vi som överlevde vargavintern 2010 är värda en spa-dag!

Vi har nyss passerat vår kallaste vinter på många många år. Det var mörkt, kallt och allmänt deppigt i Sverige mellan november och april och när solens första strålar nådde våra kinder kom bekräftelsen på att sommaren skulle återvända – även detta år! Och det är ju helt underbart. (Ärligt talat så gav jag nästan upp hoppet en dag där ute i snökaoset mellan Gullmarsplan och Odenplan.) Jag dagdrömde och pratade konstant om spa. Jag skulle banne mig unna mig en riktigt lyxig spa-dag efter allt detta. Det var jag värd. Det var vi alla som överlevde vargavintern 2010. Soldagarna hann anlända – ge sig av – anlända och ge sig av igen… Men jag har inte glömt! I fredags bokade jag in mig och mina jobbvänner på en spa-eftermiddag på Blue Hotel på Lidingö. Jag lovar att återkomma med recension!

Ps. Boka in en välförtjänt spa-dag du med! Skriv gärna och berätta sen hur det var!

Kommentera

