Kräfthelgen i några bilder.

kl. 14:45

4 responses to “Kräfthelgen i några bilder.

  1. Först tyckte jag att de svarta djuren såg ut som kackellackor..men sen när jag läste om den sammanlagda fångsten av bär, svamp och kräftor förstod jag hur lyxigt ni hade det!
    Vilken sommar fest!

  2. resaisverigehelga

    Det där ser läckert ut🙂

  3. har följt er sida ett tag. Vad händer? Ni skrev att den skulle öppna i september…nu är det november? Jag har registrerat mig för nyhetsbrev, men inte fått något? Denna bloggen är död sedan augusti. Finns företaget kvar? Kommer det någon sida?

    • Nu så, är vi tillbaka! Nyhetsbrevet kommer att skickas ut igen inom kort, och då en gång i månaden. Är du uppskriven på listan kommer du automatiskt att få detta. Kul att du kikar in lite då och då trots att detta legat på is ett tag =) NU KÖR VI!

Kommentera

