Jakten på Dagens Kontor.

kl. 12:00

Jag började med att slå mig ner på stammiscafét Mixitup vid tiotiden. Internet fungerade i ungefär tio minuter, sen tog det en vilopaus men vaknade aldrig mer. Jag sörjde någon minut, tackade sedan för mig, slänge dataväskan över axeln och fortsatte mitt äventyr mot Dagens Kontor. Då jag sitter och skriver nu, antar jag att ni förstår att internet och jag åter har funnit varandra. Denna kärlekshistoria utspelar sig på:

Det är inte första gången jag är här, utan jag brukar gå hit. Inte jätteofta, men det händer. Det är fräsch och såndant verderas högt tycker jag. Snart är det dags för lunch… beslutsångest som vanligt. Sitter nog här i hörnet och klurar ett tag till🙂

/Nathalie, redaktionen

Kommentera

