Mot Öregrund…

kl. 07:02

Denna måndag verkar vara den sista dagen med riktig sommarvärme och sol… Enligt väderfolket i alla fall. Så idag tänker jag suga i mig sommaren så gott det bara går! Lagra, bevara. Ta fram en kall höstdag kanske?

Minns ni att en läsare vid namn Curt tipsade om ett av hans favoritställen, Öregrund för inte så länge sedan? Jag älskar somsagt själv stället och i och med att det har varit mycket ståhej där de senaste dagarna (med tanke på Roslagsloppet) så tänkte jag passa på att åka dit idag! Jag har inte varit där på många år nu och nu känner jag att det är dags igen. Hoppas på att få ut lite matnyttigt till er läsare🙂

I eftermiddag kommer jag även att skriva om en resataurang i Stockholm som jag verkligen kan rekommendera! Mest tack vare utsikten, maten och personalen. Fast okej, det är väl ungefär det man vill ha ut av ett restaurangbesök? Haha. Om jag finner mig ett trådlöst internet någonstan i Öregrund kommer jag att uppdatera er under resan, annars hörs vi ikväll igen!

Ha en underbar dag,

/Nathalie, redaktionen

Kommentera

