Siktar mot stjärnorna!

kl. 16:45

Hej!

Jag skulle vilja påstå att denna tisdag har varit mycket givande. Många mail har skickats ut (väntar spänt på svar!) och en del bra telefonsamtal har ägt rum. Jag är däremot lite less på dagens kontor som sällan byter plats. Men det behöver jag nog inte vara så länge till, för vi har nämligen en lokal i kikaren som inte ligger allt för långt från där jag bor! Mycket bra och trevligt för mig, ja. Mycket bra och trevligt överlag med ett kontor! Nästan så att det vankas raketer och skumpa…?

Ett gemensamt kontor kommer oavsett att göra oss mycket gott! Jag ser framför mig: idéer som flödar, tangenter som smattrar, en sajt som växer, ett team som klättrar långt över Sveriges idag högsta topp på 2111 meter… Okej, nu tog entusiasmen över. Men jag tror på det här! Jag tror till och med att vi kan komma över Kebnekaise! Och det bästa med alltihopa är, att vi är inte tre halvberesta människor som bygger en guide över hela vårt land. Vi är hundra- snart tusentals människor som bygger detta tillsammans. Det är med ER hjälp som vi kan lyckas. Det är vi TILLSAMMANS som kommer att skapa Resa i Sverige.

Tack för att ni gör det med oss. 

/Nathalie, redaktionen

Kommentera

