TREDJE, det går undan här ska ni veta

kl. 16:25

En läsare vid namn Almando har skrivit ihop ett fint mail;

”Hej, jättekul initiativ till bloggen/hemsidan! Det behövs verkligen en bra sida om sveriges resmål och guldkorn. Jag kom precis hem ifrån en liten resa som gick genom Österlen med tältet och sovsäcken packat i bagageluckan på bilen. Jag vill självklart tipsa alla om att åka genom Österlen och insupa dess natur som är helt fantastisk, men jag vill framför allt framhålla en speciell plats som heter Kåseberga för dess goda mat på Ahls rökeri, men även för de miltals långa stränderna, ales stenar och den annorlunda miljön.”

Ett drömställe för en fiskälskare som jag, kan jag tänka mig!

Kommentera

