Hur många tips kan jag få in på en vecka?

kl. 14:17

Hej mina vänner.

Okej, jag vet att jag varit på er med att ni ska tipsa mig om olika ställen i Sverige. Men nu känner jag faktiskt att det börjar bli dags att vi sätter detta i praktik! Maila mig ett par rader om er favoritrestaurang, den bästa golfbanan ni spelat på, ett flygbolag som ni helst flyger med, ett museum/klättervägg/badmintonhall/hotell som ni besökt och tycker om. Eller varför inte någonting som ni avråder oss att besöka? Fungerar lika bra det!

Ett par rader bara. Ni kan vara anonyma om ni vill. Ett par rader och kanske en bild om ni har? Jag skulle bli glad då, lite varm i hjärtat också kanske och sedan skulle jag skriva om detta i bloggen. Så att alla får se. Och sen skulle jag förmodligen skicka ett fint mail tillbaka där jag skriver med stora röda bokstäver i mitt favorittypsnitt: TACK FÖR TIPSET”, skulle jag skriva. ”TACK FÖR TIPSET KOMPIS” kanske till och med. Eller vi säger så här, mitt svar är och förblir hemligt till och med att du skrivit. Så lämnar jag er här med en cliff-hanger och en utmaning värd att antas.

Hur många tips kan jag få in på en vecka?

nathalie@resaisverige.se

Kommentera

