Dagens Kontor: Tvärsöver.

kl. 08:03

Idag blir en bra dag, det känner jag ända ut i fingerspetsarna. Frukost serveras i fönstret, (har man ingen balkong så gör man vad man kan…) sedan kommer resten av dagen att bestå av en workshop på restaurang Tvärsöver. Vi har bjudit in ett par bekanta också, för att få en mer objektiv syn på det hela. Mr. K har tagit på sig rollen som ordförande och jag tror att det kommer att bli både roligt och lärorikt. Självklart tar jag med mig kameran och ikväll kommer jag även att kunna ladda upp nya bilder!

Ha en bra dag ni också, vilket jag tror att ni kommer att ha. Det känns som en bra dag i luften helt enkelt.

god morgonGod morgon!

2 responses to “Dagens Kontor: Tvärsöver.

  1. Hur var det igår?

    MVH

  2. Jo det var trevligt, satt dock som sagt på en filt en bit ifrån scenen så vi såg inte artisterna utan lyssnade bara🙂 Men det var en fin kväll, absolut!

Kommentera

