Stockholm i mitt hjärta…

Allsång på Skansen om ett par timmar!

Visste ni att denna allsång sänds på teve för femtionde året?! Fem olika allsångs/programledare har passerat och idag skulle jag vilja påstå att programmet är ett av de mest folkliga som visas i svensk teve. Jag och mina vänner tänkte inte tränga in oss i rutan utan kommer befinna oss på en filt en bit ifrån scenen! Då kan vi både picknicka, prata med varandra OCH höra Anders Lundins vackra stämma i bakgrunden……🙂

Nu börjar solen kika fram också, det kan nog bli en fin kväll trots allt!

/Nathalie, redaktionen

2 responses to “Stockholm i mitt hjärta…

  1. ”Allsång på Skanen” är det en konkurrent till Allsång på Skansen?😉

  2. Ha ha, det var en konkurrent men de konkade innan vi hann fram så det blev allsång på skansen istället😉

Kommentera

