Lunchbloggning.

kl. 12:50

Lunchtime. Mr. C bjuder på pastasallad på Kontor Ursvik och tangenter smattrar på i takt med regndropparna mot stenplattorna utanför. Några bra samtal har ägt rum här idag och vi hoppas på ytterligare några till innan dagens slut.

Fick ett mail imorse av en man som tipsade om om ett supermysigt ställe i norra Roslagen – Öregrund. (Och här kan jag inte annat än hålla med! Jag skulle vilja påstå att jag växt upp i Öregrund. Inte riktigt, men litegrann. Vi hade nämligen landställe där när jag var liten och jag blir lite ledsen i kroppen när jag tänker på att det är sålt och ombyggd sedan några år tillbaka…) 
 Tipsar-mannen menar på att detta ställe även är aktuellt, med tanke på att Roslagsloppets -Nordens största Racerbåtstävling, – målgång sker i Öregrund. Han informerar oss även att detta lopp äger rum den 8 augusti.

Kul, tack Curt för tipset! Jag är säker på att ni är fler som känner till liknande smultronställen och aktuella händelser. Bara att maila, var inte blyga nu🙂

/Nathalie, redaktionen

One response to “Lunchbloggning.

  1. Pingback: Mot Öregrund… « RESA I SVERIGE

Kommentera

