Summering av måndagen den tjugosjunde juli.

kl. 20:44

Jag kan meddela er om att denna dag får VG i betyg. Jag har bockat av allt på min lista och väntar mest på ett bra utfall från detta; det vill säga positiva svar i min inkorg inom kort! Imorgon kommer jag och Mr. C förhoppningsvis att träffas och ringa runt lite, men vi får se hur det blir med det. På onsdag har vi ialla fall ett möte hela gänget då vi ska summera tiden som gått och tiden som komma skall… Spännande och framför allt nödvändigt. Det gäller att ha koll!

Men hörrni, ni har väl inte missat gruppen Resa I Sverige på facebook? Bli medlem! Och bara så att ni vet, nyhetsbrevet kommer att nå er mailbox en gång i månaden och jag kommer att skriva en liten krönika i samtliga utskick🙂 Jag tar mer än gärna emot kritik och tips angående dessa. Gillar ni? gillar ni inte? något speciellt ni vill läsa om?  Jag är som en öppen bok just nu, en svamp som suger in tips, tankar och idéer. NI har möjlighet att påverka allt som händer. Passa på, ta chansen!

Kommentera

