Gubben i glitterkepa

kl. 07:50

God morgon allesammans.

Jag håller för tillfället på att skaka av mig en sjuk dröm jag hade inatt, om att vi ska börja med återvinning även gällande våra egna kroppar. Detta innebar att jag en morgon, vaknade upp som japanska och min pojkvän som David Hasselhoff. Det finns mycket mer att berätta, men hur tråkigt är det egentligen inte att lyssna till andras drömmar? Det är bara man själv som tycker att det är spännande, då allt känns så verkligt.

En parentes bara, så att ni vet att mitt mindset kanske är lite rörigt för tillfället😉 Idag inleder vi vecka trettioett, sista veckan i juli. Planerna denna måndag är; kontakta Krille angående en eventuell hemsida som vi ska ordna åt han (Vem är inte nyfiken på att se bilder av hans vandrarhem och en close up på gubben i glitterkepa?!) Kontakta ett gäng nya bloggare och ringa några säljsamtal tillsammans med Mr. C.

Jag har tyvärr inte sladden här, som synkar kameran och datorn. Jättedumt, för jag har en del bilder att visa er. Men den som väntar… Äsch, nu kör vi! Vi hörs om ett tag igen mina vänner.

/Nathalie, redaktionen.

Kommentera

