Lite saker jag vill informera er om…

kl. 12:27

ÄR:

  • Semesterkänslorna som jag skrev om i krönikan (i nyhetsbrevet som skickades ut  i fredags, har du inte fått det?! anmäl dig på www.resaisverige.se genast!) har gjort sig hemmastadda i min kropp. Men imorgon kastar vi ut den, likt en julgransplundring. Då kan ni vänta er blogginlägg likt ett härligt sommarregn.

 

  • Igår åt jag på en restaurang i Saltsjöbaden och när vi gick därifrån kände jag att ”det hade över huvudtaget inte kunnat bli bättre!” Allt var perfekt. Läget. Maten. Personalen. Vädret. Jag tog lite fina bilder också såklart, och inom kort får ni en recension om restaurang HOLMEN KÖK & BAR.

 

  • Jag funderar på att åka till Båstad nästa helg. Jag var där för ett par år sedan, men kan inte medge att jag utforskade stället så som jag skulle vilja idag. Har ni några tips att ge mig? Restauranger? Shopping? Nöjesattraktioner? Hit me!

n538790262_3140893_8135

/Nathalie, redaktionen

2 responses to “Lite saker jag vill informera er om…

  1. ;)En riktigt härlig räsa
    väntar mig mer att läsa…..

  2. fortsätt luta dig tillbaka i fåtölja
    så ska du min resa få följa!

Kommentera

