En bild säger mer än tusen ord.

kl. 20:46

Hej vänner. Hur mår ni?

Jo tack, jag mår också bra. Jag funderar lite på om jag är klar med att berätta om min visit i Smögen eller om jag har glömt något… Kanske vill ni se lite fler bilder? Kanske har ni några frågor om Kungshamn eller Smögen? Jag tror vi tar och klistrar in lite bilder så länge🙂

 kanon!

Jag paddlar kajak. Detta ingår om du bor hos Krille!

söta hus!

Riktigt söta hus vid Smögens hamn. Här vill jag bo!

Smögenbron

Smögenbron som går mellan Smögen och Kungshamn

såna maneter

Maneter finns överallt. Både brännmaneter och vanliga, så se upp!

Skäret

Två gånger åt vi lunch nere vid hamnet och det blev Skäret båda gångerna. En sesamfralla med lax rekomenderas varmt!

SMÖGEN

Ja, du förstår säkert att detta är en plats värd att besöka.

2 responses to “En bild säger mer än tusen ord.

  1. Kul t ;))
    1 fråga? Jo jag undrar om det skär sig i smak med bak av bullar & wienerbröd på Skäret med tanke på räkor & lax på samma ställe. Men ni lunchade kanske bara västkustfirren;))

    Den där Krille får man nog ta & besöka verkar vara ett/en harmoniskt ställe/Kille….

  2. Kära Pelle; en ren gissning är att allt är planerat i minsta detalj, då de döpte cafét efter känslan då allt som står på menyn blandas. eller vad tror du?

    och för oss blev det bara västkustfirre, helt riktigt!

    JA, Krille är one of a kind🙂

Kommentera

