Att resa i Sverige

kl. 19:27

2008_0718NATH0076Framme!

Jag befinner mig numera i Nybro en bit ifrån Kalmar. Detta är det första stoppet på min resa i Sverige. Här bor jag hos min sambos föräldrar och denna plats betyder friskare luft, onyttigare mat och en hel del korsordsläsning. Vi skulle även kunna kalla det semester. Här vilar man upp sig, samlar kraft och energi. I vanliga fall. Jag känner dock inte vila är någon bristvara hos mig för tillfället, tvärtom! Jag har överskottsenergi och känner mig starkare än både Bamse, Karl-Alfred och Pippi Långstrump – tillsammans!

Så… jag tror att jag skippar allt vad vila heter – och istället passar på att uppäcka denna del av landet, på ett sätt jag kanske inte gjort tidigare. Kameran kommer att bli min hetaste assecoar och bloggen kommer att vara länken mellan mig och er.

2008_0719NATH00792008_0718NATH0080

Vi hörs snart igen!

/Nathalie

Kommentera

