Skvaller…

kl. 20:17

God kväll mina reseglada vänner. Fast… ni verkar inte vara så glada idag. Eller? 62 läsare och 2 kommentarer. Det är inte rocket science, uppenbarligen har långt ifrån alla lämnat avtryck! Ni kanske vill vara hemliga helt enkelt? MEN VISST, OOOKEJ. Ni vill vara som Mr. C och Mr. K  helt enkelt. Inget konstigt med det. Jag menar, här snackar vi om två helt otroligt coola snubbar. När dom ändå kommer på tal, kan jag passa på att avslöja litegrann om mina hemliga kollegor! Jag kan väl säga så här, att Mr. K är en impulsiv glädjespridare och en enorm människorkännare (fast om jag inte minns fel så läste han på spådoms-universitetet) och jag skulle vilka påstå att hans hjärna arbetar ungefär tjugosju timmar per dygn… Mr. C (även kallad mr. element), han står med två fötter (ungefär min storlek x2) på jordskorpan. Han realiserar alla crazy ideas som uppkommer i gänget och lägger strategin. Men tro nu inte att vi snackar om en tråkmåns nu, för no no. Denna mister är med på världens roligaste människor top 10500. Och tänk nu på hur många människor som bor i världen!

Ikväll laddar vi om och blickar framåt mot en vecka i södra Sverige. Mot Kalmar och sedan vidare till Smögen! Bomba mig med tips tack. Var ska jag äta? Vilka platser ska jag besöka? Var ska jag shoppa min nya bikini?

Nu: packa.

/Nathalie

Kommentera

