fin kurva…

kl. 10:04

Jag som tyckte att jag var uppe tidigt… 07.30 ringde klockan, för då var det dags för månadens (okej, vi kan slänga in maj och juni här också…) första gympass. Kunde inte låta bli att tjuvkika på bloggstatistiken, och tydligen var jag inte ensam att gå upp med tuppen. 21 stycken till hade gjort det och även hunnit springa in här! Kul,  det verkar som om det är ett gäng som hittat hit ändå. Jag är ju då såklart väldigt nyfikna på vilka ni är🙂 Vad sägs om att alla som besöker bloggen idag lämnar ett avtryck i kommentarsfältet? JA, det låter som en fantastisk idé Nathalie! Taximicke, tack.

n649150028_164632_5622

 

 

 

 

 

 

 

Och när ni ändå lämnar en hälsning, så kan ni ju passa på att berätta om ni själva tänkt resa någonstans i Sverige i år?

/Nathalie

2 responses to “fin kurva…

  1. Hej vännen!
    Du vet ju att jag är här och läser och jag tillhör nog den lilla skara som är uppe med tuppen och läser tidigt, du passar perfekt till frukosten!

    Angående svenska sommarplaner så har jag ingenting spikat till hundra procent, men jag hoppashoppashoppas att jag kommer iväg till Marstrand i nästa vecka!

    För övrigt efterlyser jag en liten tid på när du skriver inläggen, datumet finns ju men en tidpunkt vore klockrent!

    Puss, du är duktig!
    /J

  2. Det ska bli kul att följa rapporteringen på din egna lilla tripp runt om i Sverige, Småland, Smögen, Kungsho… oj! Jag menar Stockholm.
    Kör hårt!

Kommentera

