Vi är på gång, vi är laddade…

kl. 22:30

redaktionen..

 

Jag har tidigare skrivit att vi redan har haft vår börja-sälja-premiär, vilket inte är riktigt sant.. Jag skulle inte säga att jag ljuger för er, nej, utan det har bara inte blivit så. Vi har lagt mer tid backoffice helt enkelt. MEN. IMORGON. då är det dags minsann. Ja, nu ska vi banne mig ta tjuren vid hornen, kasta oss nedför stupet och… äsch, ni fattar. Ska bli kul att se hur vår idé tas emot av världen! Eller ja, Sverige. Fast vem vet, maybe we talk about travelinsweden.com in a year or two…😉

Jag och Mr. C här uppe, hälsar god nath!

One response to “Vi är på gång, vi är laddade…

  1. Goood Nath!😉

Kommentera

