Nath and the misters.

kl. 13:21

Hej och god lunch allihop? Det har vi haft i alla fall.

Dagens mat: Kycklingfilé med halloumi och arton kilo valfri sallad. typ.

Dagens kontor: Dålig mix på denna front, samma som igår. Mixitup.

Dagens väder: Sol. Med en touch av regn.  Var femte minut, ungefär.

 

Det är möjligt att jag har ett av världens roligaste jobb. Topp10 i alla fall, absolut. Håller på att skriva ihop lite frågor inför en intervju med en av Stureplans främsta profiler just nu. Denna tjej har, tillsammans med två vänner, kommit igång med någonting som heter Flickrummet på Stureplan, vilket hon självklart kommer att berätta mer om i intervjun! Denna kommer att publiceras på www.resaisverige.se om 54 dagar, håll utkik!

2009_0708NATH0019

Här sitter jag nu med Mr. C, Mr. K och Emil. Mina två jättehemliga och fina kollegor samt vår grymma webbkille. Jag har bestämt mig för att hålla the misters hemliga till och med att den riktiga sajten kommer upp! Däremot kommer jag att avslöja mer och mer om dem, ju längre tiden går🙂

 

Emil och mr. K som klär i rött.

Kommentera

