Kontaktannons.

Hejsan hej!

Det är söndag idag, vilket för många betyder helgdag. För de som lever ett liv med kvartsraster, morgonmöten och matlådor vill säga😉

Idag har det ramlat in en hel drös med mail från bloggare som är peppade på att sätta igång att blogga på www.resaisverige.se. Jag har nämligen spanat runt på lite olika bloggar och letat efter något intressant. Då vi kommer att utgå ifrån följande sju kategorier på sajten, så söker jag folk runt om i Sverige som kan ta på sig att blogga om någon av just dessa.

Mat, Boende, Nattliv, Kultur, Frilufsliv, Transport, Nöjesattraktioner.

Kanske reser du själv mycket, och har i och med detta mycket erfarenhet av att sova borta på olika hotell, och kan tänka dig att skriva om detta? Kanske är golf ett av dina stora intressen, kanske är du flygvärdinna eller varför inte bara ett stort fan av mat och restaurangbesök? I och med detta, kommer du även att få närvara på många roliga events och självklart kommer jag att finnas till som bollplank hela tiden. Maila mig för mer information!

 Jag känner också att jag vill ta tillfället i akt och välkomna vår alldeles egna (okej, men nästan?) webbkille, Eeeeeeemil. Det är han som står för att det vi visar upp på hemsidan ser snyggt ut, fungerar och lockar besökare. En stor applåd till Emil, allihopa.

Imorgon kan vi se fram emot änIMG_0009nu en premiär – nämligen börja-sälja-premiär. Riktigt spännande kommer det att bli, då vi ännu inte vet hur vår produkt kommer att tas emot av våra potentiella kunder. Egentligen är vi inte oroliga, men visst är det alltid lite nervöst. Lite som att du har övat på ett tal i flera veckor, du vet att du kan det utantill och även baklänges om det skulle vara så, men ändå flyger det omkring fjärilar i magen när det är dags. Så är det ju. Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen så ska nog allt gå vägen!

Jag återkommer även om ett möte som jag verkligen hoppas blir av i början på nästa vecka. Ett möte med en man som beskriver sig själv ”Det enda som jag verkligen är säker på att jag kan, är att sälja. Det är en grym känsla. Även om jag hör om någon som skulle ha slagit alla rekord som finns inom försäljning, så vet jag att jag kan göra dubbelt så bra!”

På fem sekunder förvandlades jag till en av Tjuren Ferdinands mattadorer och vrålade; HONOM SKA VI HA!

Men som sagt, to be continued…

/Nathalie

Kommentera

