Skumpa på kylning…

IMG_0059Hej igen, nu på rätt dag och allt! Otroligt.

Denna soliga dag har spenderats i min lilla lägenhet, vilket innebar att Mr. C var hetare än vanligt. Han påstår nämligen att han är ett vandrande element… Jag vet inte om jag tror på det. I så fall borde han vara känd för att vara det enda elementet som både kan prata, tänka och gå. Och han är ingen kändis, Mr.C. Inte för att vara ett element i alla fall, det är jag ganska säker på.

Oj, det  vart en lång parentes om Mr. C. Men nu vet ni att det har varit en varm dag i alla fall. Så. Bra. Och hur har denna spenderats då? Jo, först och främst har vi ju haft bloggpremiär! HURRA! Känns som att det kommer att bli mycket premiärer nu i början… Träffas-hela-teamet-premiär, bloggpremiär, första-säljet-premiär, första-fakuran-är-betald-premiär, vi-har-skaffat-kontor-premiär osv osv. Mycket skumpa? Nja, snarare fler smaklösa sallader. Kanske en jordgubbe till dessert om vi har tur. Och råd. Det gäller att tänka långsiktigt vet ni! Just nu arbetar vi förebyggande, så skumpan får ligga på kylning ett tag till…

Jo, men mötet igår! Robin, säljkillen. Jag tror att han är på! Det kändes mycket bra i alla fall, så jag tycker att vi fortsätter att hålla tummarna för att han bestämmer sig för att köra med oss. Kom igen Robin, du är väldigt välkommen i gänget!

Förhoppningsvis kommer hemsidan upp ikväll, eller senast imorgon. En preliminär i alla fall, men hellre det än ingenting. Oj, vad stolt jag kommer att vara när www.resaisverige.se är igång! Jag kommer att visa upp sidan för vänner och bekanta, som om det vore min lilla baby. Se så fin hon är, är vi inte lite lika i alla fall? Inte det, nej okej…

Mycket på g, väldigt mycket som händer just nu… och självklart kommer jag att dela med mig av allt här i bloggen, så häng med!

Ha en fortsatt svettig dag! /Nathalie

2 responses to “Skumpa på kylning…

  1. Vilken dålig bild på Jacob, han ser ut att stå i givakt…

    Skulle jag vara Jacob skulle jag inte vilja ha den bilden…

    /Cogge

  2. Gud va kul att följa din blogg, men tyckte dock att den föra bilden var snyggare.
    😉

    Anders

Kommentera

